Monday, November 30, 2009

aku kini..tiada bezanya...

aku hari pertama masuk keje

ni hari ketiga...

aku lagi lah ni

ni konon cantik lah, kahkahkah
ni gambo terkini aku ler..setakat minggu lepas, gambo raya pun ader, gambo arini pun ader..tapi tak sempat nak dunlud..almaklum ler, hphone pun cokia ajer...takper lah, gambo tak clear ker, gambo lambat ker, janji korang bley tengok aku terkini kan...macam dulu jugak, tak banyak beza..



5 comments:

~aSHa~ said...

sedikit pucat...atau sbb cahaya kamera ni?

umi airol.. said...

mungkin kedua2nya kot...bilik aku ni memang cahaya lampu skit...hehehe..kamera pun telefon murah...pucat pun yer jugak kot...aku baru nak start balik makan jamu..kahkahkah...

.:fyzz:. said...

amboi ko tetp maintain cam dulu..berseri2..tang kening tuh yg naik seri....aku anuar tak kasi tarah kening..huhuh
wey emie better ko tukar nick ko..umi airol..kan ke dh dua baby dh..heheh..pepun..selamat bekerja semula..:)

~aSHa~ said...

itu pasal aku tak berkenan org letak nama mcm....ada nama anak sulung, nanti sian anak 2nd dan seterusnya...ehehehe ops emie jgn marah aku...

umi airol.. said...

a'ah kan..baik aku tukar nama anak tu..aku letak nama lain..betul jugak cadangan korang tu..aku setuju..nanti aku try tukar..jgn marah yer...