Wednesday, November 25, 2009

Pasar Malam Oh Pasar Malam

semalam bersamaan dengan 24.11.2009, ada pasar malam kat umah aku...untuk pertama kalinya aku menjejakkan kaki aku ke pasar malam setelah dua bulan aku duduk umah ajer memutih dan menggebukan kulit aku ni..so, semalam aku pun pegi ler bawak anak aku airol n mak aku sekali..suami aku nak pegi dinner pejabat dier..tapi pelik..tak bley bawak wife lak..katanya untuk staff ajer..aku cuma bini staff..takder kena-mengenalah dengan hal pejabat dier orang kan..

nak dijadikan citer...terjumpalah kawan kita sorang ni...anak dier makin comel..geram aku tengok..putih melepak..tapi kawan aku ni tak seputih anak dier, macam mana tu..kahkahkah..jgn marah yer kepada kawan aku ni...kahkahkah...aku bangga tengok dier..kerana berani memotong pendek rambut dengan fesyen yang sungguh elegan..aku bangga sebab rambut pendek dier tu umpama rambut aku ajer..tapi cantik n nampak elegan, aku macam nak potong jugak rambut ni..dari mula kenal laki aku sampai skang..tak penah rambut pendek..asyik panjang ajer...

korang mesti kenal sapa kan..sapa lah ajer yang duduk kat kontan ni ngan aku...badan makin kecil molek..cantik ler...hehehe..tahniah kepada kawan aku ni..tapi sori yer, gambo takder..dah maghrib, masing2 kelam kabut nak balik ler..nojah, ko potong rambut kat mana? rambut ko memang macam tu ker? bukan lurus ker?

1 comment:

~aSHa~ said...

masa nojah potong rambut tu..aku puas menunggu kat kete..hampeh tul...