Thursday, November 26, 2009

Sekali Lagi....

sekali lagi bersiaran..ari ni aku nak citer..sekali lagi aku jumpa kawan kita tu...dengan sungguh ayu memakai tudung di kaunter pembayaran untuk menghalalkan barang2 yang diambil untuk dimasak dan ditelan...banyaknyer ayat untuk..takper lah..bukan aku yang baca..korang ajer yang baca..kuihkuih..

tak sangkakan kuantan ni kecik ajer..pegi pasar malam jumpa dier, pegi supermarket pun jumpa dier...ishishish...takper, yang penting aku lepas rindu jumpa dier..tapi semalam dier sorang, mungkin hubby n daryn dalam kete kot..dah nak maghrib kan....

oklah..jap lagi aku dunlud gambo2 aku yang tak sempat didunlud yer...

2 comments:

~aSHa~ said...

agaknye dia bakal besan ko kot...uhuhuhu..ok tak cenggitu..ok la kan...dpt kawin dgn cucu cicit muit raja pahang...

umi airol.. said...

uhukss..ko ni...tapi kenaper nojah lebih kecil dari aku..adakah dier semakin mengecut..atau aku yang semakin mengembang..kahkahkah..jawab zidah...