Thursday, June 10, 2010

nama anak...

korang bley tolong aku tak?...jom arr tolong memember..bukan besar pun masalah aku..cuma aku nak minta pendapat korang untuk beri idea nama anak aku akan datang ni..coming soon tiba nih..aku dah ader..cuma nak tengok nama2 lain..mungkin lagi seronok..pastikan ada makna yer..berikan nama anak lelaki n pompuan beserta maknanyer sekali kat aku yer..tolong yer..

6 comments:

..nOj.. said...

ko letak nama norhamizah (ni maksudnye CAHAYA KEBIJAKSANAAN tau. mcm aku ni bijaksana) kalau pompuan. kalo laki ko letak nama hassan. hahaha

Echa said...

izan pemegang mohor besar untuk nama nama indah...

~anna&anuar~ said...

kak emy.. ce try ni...

http://apps.facebook.com/namaanakislam/?_fb_fromhash=c1d5fe16e557e1ac316356dd503c073d

{ e'mie } said...

noj..erkk..nanti kena panggil anak aku nama nojah jugak ker..macam janggal ajer aku..

echa...izan dah ada norizan abd latif tuh..dier memang pemegang mohor2 besar lah tu..kihkihkih..

anna..tq..kak emie nak cari terus ni..tq yer..

~aSHa~ said...

emie scan la dulu..baru leh dpt idea...

wei aritu aku pg megamall..singgah kat kaunter kaunter di sana plak..aku kan kursus kaunter...ahahahhaha

then kat ruang legar megamall ada jual baju reject wei..tuk pompuan..harga rm10..aku tanya dia dah..ini bundle ke apa..dia kata reject...mmg bau pun bukan bau bundle...byk baju kat sane..try la cari tuk preggy..aku sempat gak la sambar 2 baju..tapi bukan tuk preggy

{ e'mie } said...

kenaper ko tak sambar untuk aku..kira2 ko belanja aku ler..uhukkss..