Wednesday, July 14, 2010

adik perempuan aku nikah...


ni ader skit gambo adik aku nikah...nikah gantung...nak buat sanding n majlis bagai, duit takder lagi..so, bagi nikah ajer dulu...hehehe..layan gambo yer..ni pun untuk makluman korang..yang adik aku telah dinikahkan dengan pakwe dier...semua masih muda cakne lagi..tapi nak buat macam mana..dah nak kawin sangat..bagi jer lah..tak larat nak melarang dah...yang baik kita dulukan..mekap oleh aku yer..jgn kutuk sangat2..aku ni nak bsness kecik2 mengandam n mekap tunang, kawin sumer ler...korang rasa, ada tak orang nak ambik aku jadi mak andam dier orang...uhukkss...

3 comments:

~aSHa~ said...

kalo dilarang lagi menjadi...so bagi je la kan..benda baik...

aku pun adik yg degil jugak..susah budak2 skrg ni kan emi..

eh emi tjk la gambo sebelum dan selepas baru la kami leh komen ttg mekap...

..nOj.. said...

ala asal dh baligh leh je nikah biar pun umur brape. kt negara2 lain umur 16 tu dh berderet anak. hehe

{ e'mie } said...

zidah -> sebelum takder kat aku...nanti ler aku mekap sekali lagi..aku bagi tunjuk kat ko..
noj -> itulah..biarkan ajer..pastu mulalah..nak bersanding jugak..takder duit..aku kata nanti ler sewa baju..pelamin buat sendiri..mekap pun sendiri..kahkahkah..jimat..