Tuesday, September 7, 2010

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI...

kepada kengkawan aku dss june 99...hehehe..

*   mohon maaf dipinta andai kata ader terguris hati n perasaan korang, terlanjur budi bicara, terkasar bahasa, tatakelakuan yang kurang sopan n tidak menyenangkan...maafkan aku dari hujung rambut hingga ke hujung kaki...terkurang ajar ker aper..penah korang terasa hati ker ngan aku...

*  halalkan makan dan minum aku selama kita berkawan dari tahun 99 hingga skang..sapa2 jugalah yang baca blog aku ni..yang menjadi kawan2 aku nih...halalkan sumer yang aku termakan ker terminum ker..halalkan sumer2nyer lah yer..

*  dan selamat menyambut hari raya aidilfitri kepada sumer...korang doakan kesihatan aku yer..keselamatan aku jugak pulang ke kampung..n selamat bersalin kat kuantan yer...tq...

5 comments:

♥cikmOt♥ said...

selamat hari raya emie...
maaf zahir dan batin...

..nOj.. said...

slamat ari raye emi. mahap zahir batin gak. semoga selamat semenye

~aSHa~ said...

Selamat hari raya..semoga kita semua selamat di musim perayaan ni..jaga kesihatan...maaf dipinta andai ada tersalah bahasa, halalkan apa yang aku termakan terminum jugak..

::Kak Sambal:: said...

selamat hari raya emie, maaf zahir batin..

.:fyzz:. said...

emie..selmt hari raya..andai sepanjang persahabatan kita aku ada wat salah dn silap..hrp ko maapkan yer..sob sob..wey take care..next month dh kan due..