Sunday, December 5, 2010

MAK SU..

mak su ni adik aku yang bongsu..nur fatin samira a.k.a. fatin a.k.a. epa a.k.a mak su anak2 aku a.k.a juga pengasuh anak2 aku...semua anak2 aku sayangkan mak su ni..mana taknyer..lembut sangat ngan budak2..kalau nak marah..macam tak marah ajer...sentiasa gelak n tersenyum tengok kelatah anak2 aku...penah jugak dier menangis bila anak aku demam, dier nak pegi keje ker..dier nak pindah umah..nak duk sendiri..tapi balik semula coz rindu sangat2 kat anak2 aku...kalau dalam telefon, menangis dengar suara anak2 aku..hehehe..itulah dier adik aku epa..tq yer adik coz sudi jaga anak2 along...sudi mengajar n mengabaikan masa awak n suami awak semata2 nak jaga anak2 along..tq juga pada nizam aka suami adik aku coz memahami along n anak2 along...along sayang sangat kat awak adik...tak sanggup tengok awak susah...of course...awak adik along..penah satu hari..dier berhenti keje kat eng hong semata2 nak jaga anak2 aku coz aku dah nak start keje..eng hong tak bayar gaji dier..burn ajer..setelah dua minggu keje..ari raya aji pun keje..sanggup adik aku tak keje..tak dapat gaji pun bila keje..semata2 nak jaga anak2 aku..walhal dier nak kumpul duit ngan suami dier..coz nak beli motor...along sebenarnya terharu dengan tindak tanduk awak..tak tau nak ucap macam mana..walaupun along tau awak tak pandai nak buka blog..dan tak akan baca blog along ni..tapi, along sangat2 berterima kasih ngan awak n nizam...along terharu sangat2...along sayang awak...







ni lah dier skit gambo maksu..n suami nyer nizam...tq sayang...along sayangkan awak sangat2...tq...

No comments: