Tuesday, December 21, 2010

muhammad rifki aneef

salam semua..salam satu malaysia jugak...kali ni aku nak perkenalkan kepada semua..anak sedara aku yang kecik..tapi tak kecik macam umur dier..kahkahkah..yakni anak adik aku epa..aku panggil nama manja dier riki...nama betul muhammad rifki aneef...lahir sama bulan ngan ibu dier..bulan 5 tahun 2010..sama ngan anak aku farihin...sangat comel..sapa sangka, dari lahir gelap gelemat kulitnyer..tapi skang..putih macam aku..kahkahkah...rambut dier lurus..oppsss...lupa jugak nak bagi tau..riki ni ikut muka ayah dier..sebijik..kesian adik aku..yang ikut dier cuma idungnyer saja..kahkahkah..kulit ikut aku..ceh..

alkisahnyer baru2 ni aku pegi tengok dier...ya Allah, geramnyer aku..sangat semangat budaknyer...sangat comel...tak sangka aku..comel macam aku gak..kahkahkah...

to riki:.. umie sayangkan riki..rindu riki...kemungkinan terlalu sayangkan riki, anak umie farihin ikut muka riki sangat2...air mata umie akan sentiasa mengalir tatkala air mata ibu riki mengalir bila berceriter hal riki..rindukan riki..ibu riki akan demam rindukan riki...walaupun anak2 umie ada untuk melepaskan rindu pada riki, tapi percayalah, kasih sayang ibu n ayah riki tak mungkin pudar..umie percaya..satu hari nanti riki akan faham kenapa semua ini berlaku..semua ini demi kepentingan masa depan riki n kebaikan riki jugak..hati ibu mana yang tak tersentuh..menangis seminggu ibu riki bila riki meninggalkan ibu...tapi umie, ibu n ayah riki terpaksa lepaskan riki...riki tetap dekat dihati umie..dan yang paling menyayangi n merindui riki..adalah ibu riki...NUR FATIN SAMIRA...ingat nama ni riki..setiap detik dan setiap perkataan yang keluar dari mulut ibu riki..hanyalah yang terbaik n doa untuk riki...anak ibu..












                                  comelnyer lah riki masa tido..geramnyer aku...gerammmmm!!!!!


No comments: