Wednesday, May 11, 2011

semoga ammar cepat sembuh...

tadi aku terbaca kat blog kawan aku ni pasal anak kawan baik kita orang jugak lah...tak sihat...sampai masuk wad tiga hari...katanya demam panas...ya Allah, aku lah kalau time anak demam, aku memang tak senang duduk dibuatnyer...ada sampai aku nangis tengok keadaan anak..rasanya nak ajer aku yang demam jgan dia orang yang demam...tak sampai hati nak tengok..time nih memang menduga keimanan n kesabaran ibu bapa ler kalau anak2 demam..yer lah, takleh nak tido lena..takut anak tetiba panas naik time kita tido...anak2 pun sama takleh tido...makan pun dier orang tak selera..apa tah lagi aku ni..

apa2 pun aku doakan smoga ammar (anak pijot) sihat hendaknya...aminnn

1 comment:

.:fyzz:. said...

emie..how come aku tak pasan entry nih..pepun umi emie...ammar dh SIHAT dn..tq so much ..moga anak2 kita semua dilindungi Allah swt