Friday, November 16, 2012

TAMBUN RESORT, PERAK

Tima kasih pada abang ipar aku coz sudi belanja aku n family ke World Lost Of Tambun, Perak..aku pun tak ingat ler nama penuh dier...sempena besday aku lah ni..hehehehe....kebetulan balik beraya di rumah mak mentua, abang ipar aku ajak ke jalan2..rupa2nya surprise...ke Tambun..anak2 memang hepi n suka sangat ler...ni gambo terkini aku satu family ler....korang layan ajer lah gambo aku ni....dah lama tak update blog...korang layan yer..














 

2 comments:

.:fyzz:. said...

Lost world of tambun..best kan emie..aku pernah p thn 2007

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)