Thursday, September 10, 2009

09.09.09


















































































ni gambo untuk tatapan korang skit...









untuk makluman korang semua..semalam bersamaan dengan 09.09.09 adalah tarikh anniversary aku n suami...yang ke 4 tahun...tak sangka..aku n suami dah 4 tahun melayari bahtera sebagai suami isteri..dah banyak dugaan n rintangan yang aku hadapi bersama2 dengan suami tercinta..alhamdulillah..aku pun akan dikurniakan seorang lagi penyeri hidup dan pelengkap hidup suami isteri menjelang bulan Oktober 2009...insyaAllah...
















jom imbas jap kenangan aku pada tarikh ni, pada 09.09.05 tepat jam 9.00 malam aku telah sah bergelar seorang isteri kepada suami tercinta Muhamad Amilyn Zamani...dengan sekali lafaz...ya Allah, hanya tuhan yang tau betapa berdebar n gembiranya aku masa ni..setelah sah bergelar isteri kepada seorang lelaki yang aku amat cintai n sayangi..






















korang bayangkanlah...semalam, aku bley lupa tarikh ni...teruk betul..mungkin aku berdebar n takut untuk melalui hari2 menimang cahaya mata kedua..hehehe...malam tadi, lepas berbuka, tanpa aku sangka, satu kucupan hinggap kat dahi aku n ucapan selamat hari ulangtahun perkahwinan yang ke 4 untuk isteri tercinta...n terima kasih kerana bersusah payah mengharungi hari-hari yang mencabar bersama zuriatnya ketika ini...korang tau time tuh kul brapa..of course lah kul 9 malam..hehehe...terharu jugaklah aku coz selalunya dier tak macam tuh..tetiba ajer semalam romantik plak..heheh...tima kasih bi, kerana sudi terima umi seadanya...


























































































3 comments:

~aSHa~ said...

sungguh byk enter nye....hingga entry kali nampak pjg walau pendek je..uhuhuhu..
aniwei hepi aniversari...semoga murah2 rezeki selalu...semoga bahagia dan ceria selalu ye....hingga ke syurga..

umi airol.. said...

tima kasih zidah...amin....

.:fyzz:. said...

tahniah dan selmat menyambut aniberseri yg ke 4 thn..moga hg sekeluarga akan bahgia dunia akhirat..dn selmat menymbut baby baru...:)

truly, deeply, sincere,
Mama sufiya mrs anuar