Wednesday, December 23, 2009

elok tak aku pakai tudung cenggini?





cantik tak sebenarnya aku pakai tudung ni? coz ni first time aku try pakai tudung macam ni selain dari tudung syria yang membanggakan aku itu..harap2 ok..kalau ok, lepas ni aku bley jual tudung macam ni..kahkahkha..korang adalah pembelinyer..kihkihkih..so, sila2lah bagi pendapat yer...oh yer...untuk pengetahuan korang jugak...macam riak ajer bunyinyer nanti..tapi sebenarnya tak riak pun..cuma nak maklum..selepas aku bersalin kat si ayin..badan aku naik 1 kg lagi..tapi yang peliknyer..aku bley pakai baju yang lama2..pelik..dan ini adalah salah satu darinya...hehehe...nampaknyer aku semakin kurus di bahagian peha..hiihi..tapi pipi makin tembam ajer aku tengok...apa kata korang plak?....kihkihkih...jangan jeles

4 comments:

..nOj.. said...

sape yg jeles?? hahahaha... aku bkn takat baju seblum preken, tp baju seblum kawen pn aku masih leh pakai... hahahahah lagi...

eh x menjawab soklan, ok tudung tu... bole pakai lg

{ e'mie } said...

uish ko ke nojah..kalau ko aku percaya ler..lagi kecik dari zaman uitm..pelik aku...ko semakin mengecil? atau ko semakin mengecut..baik ko jawab..kahkahkha..pasal tudung tu..tq..bley lah jadi duta tudung ni n jual untuk kengkawan..ko nak beli tak?

::Kak Sambal:: said...

cantik ape tudung nie...ok jer aku tengok ko pakai...cuma kaler tudung tue mengingatkan aku kepada pn JJ...die kan sokmo pakai tudung kaler kek lapis cenggini...heheheh

{ e'mie } said...

kihkihkih...betul tuh..aku kan anak buah sejati dier..kihkih...ok..dah dua orang kata ok..macam bley proceed ajer nih..