Thursday, December 17, 2009

gambang resort..



gambo di atas tiada kene mengene dengan penceritaan di bawah..sekadar penghias karangan di bawah..
semalam aku pegi gambang resort untuk menghadirkan diri sebagai pencatit minit mesyuarat pengurusan jabatan...kalau ikutkan hati tak nak pegi..coz pejabat aku telah ader dua cc..cc kewangan n cc pengurusan..cc kewangan dah tentu2lah catit minit untuk mesy kewangan..jadi mesy pengurusan kenalah cc pengurusan yang catit minit...tapi disebabkan sebulat suara dari semua pegawai bersetuju aku sebagai pa yang bertauliah untuk mencatit minit..jadi aku pun setuju..bos aku kata disebabkan minit aku lebih clear, menarik dan selesa dibaca..adakah itu bermakna kerjer aku kemas, cantik dan menarik...minta2lah yer...

but..sori sangat2 coz tak sempat nak bergambo bagai..lagipun hphone aku ni asyik tak terima ajer gambo2 aku ketika mesy n selepas mesy..so, layan ajer lah tulisan aku ni yer...

2 comments:

.:fyzz:. said...

haluu emie..how wow yu today..ok la tuh kiranya mmg dh diperakui la keja ko mmg steady n smoothly.hehe..aku tau ko pun mmg keja kemas since uitm dulu2 lgi emie..mmg tabik spring tilam vono la kt hg..hehe..
aku pun mmg jadi pencatit minit mesyuarat pengurusan..dn satu mesyurat lg mesyuarat pentadbiran kumplan skongan aku setiausaha.berat la bila setiausha nih....:)

.:~e'mie~:. said...

itulah pasal pijot..mesy pagi pun aku..apc pun aku..aiyarkss..fenin..uhukss..nak buat macam mana..kerajaan masih tak nampak betapa beratnya keje sebgai pa ni..tolonglah luluskan kenaikan gred pa ni..kesian kita oarng..