Wednesday, December 2, 2009






sori gambo tak clear..hphone murah ajer..ni gambo masa dalam pantang..tapi tak ingat hari ke brapa...jgn marah yer..layan ajer lah gambo2 ni...



7 comments:

.:fyzz:. said...

comeynya syakirin..geram tgk baby2 besaq nih..aku nih dok rasa cam nak peknen ja nih..heheheh..tp tatau la lom ada rejeki lg...

..nOj.. said...

pesai beso sgt lubang idong anak ko neh... hehehe... wei comel je tgk dia tdo tu... geram

~aSHa~ said...

eyoi dah big boy

umi airol.. said...

anak2 aku memang dari kecik..hidung besar..tu yang kenal sangat kalau kat wad..kahkahkah...dah beso baru kurang kembang..macam airol...tinggal sejemput ajer hidung dier...

iz-AnN عبداللطيف said...

emie...tukar ar nama ko tu..tak sajak dah nama ko umi airol...sian kat syakirin tu...hohoho

::Mamalyna:: said...

alerrr...comelnyer gambo syakirin tido n menguap...bak kata pijot, rasa nak peknan jer tp aku takut nak bersalin...bleh gitew..

chikanozz said...

hehehe..aku ni lepas ajer bersalin, takut..tapi dah lama tu teringin plak..