Friday, February 19, 2010

TERPAKSALAH AKU UMUMKAN JUA...!!!

kalau ikutkan hati..segan pun yer nak umumkan hal ni...tapi sesetengah kawan2 dah dapat hidu pergerakan idup aku ni...dan ada yang bley nampak aku dalam gelap...dan ada yang samar2..n atas desakan korang2 yang dah tau...(ceh..ada orang desak aku ker..jgn marah..saja nak buat kecoh), jadi aku ambik keputusan untuk umumkan hari ni...

'AKU DENGAN BEGITU BAHAGIA DAN HEPINYER MENYATAKAN DISINI BAHAWA, AKU PENAMA BLOG INI, TELAH DIKURNIAKAN REZEKI YANG TAK TERNILAI IAITU HEHEHE...airol n syakirin nak dapat adik sorang lagi...OK...JGN MENGUTUK AKU DIBELAKANG..COZ AKU TAU...NAK BUAT MACAM MANA..AKU DENGAN SENANG HATI N TERBUKA HATI MENERIMA BERITA GEMBIRA NI T/HARI SEMALAM...SUAMI AKU TERSENGIH LEBAR..NAK BUAT MACAM MANA KATANYA..DAH TUHAN NAK BAGI...ADA LAH REZEKI TUH...TERIMA DENGAN REDHA...'

itu ajer yang nak aku sampaikan..any comments?..jgn kata aku tak makan ubat yer...tersalah planning kot..takper..lepas ni aku cuti panjang..tak makan ubat kot..terus ambik iodi kot...takut jugak..sakit yang lepas terasa lagi..ni nak hadapi sekali lagi..takutnya aku..doakan keselamatan n kesihatan aku n family n my son or daugther coming soon..amin...

9 comments:

Echa said...

takpelah emi.. allah nak bagi rezeki tu... jaga diri dan selamat mengandung semula.. aku ntah bila.. ko hembus sket kat aku ni...

~aSHa~ said...

ermmm echa je kami ternanti2 ni...anak dah beso tu...dah jadi mcm mawi dah skit2....

apa2 pun emie..tahniah..semoga luka lama sembuh dan ko leh beranak kali ni dgn baik...biar dekat pun dekat la jarak masa tu...lepas bersalin kali ni...mmg ko kena buat senaman2 aku tu ye...

*Miss Geli^ said...

memula aku nak ckp kat emi "wow emi..hebat sexsiviti kau"..dan diikuti dengan ucapan,



tahniah..murah rejeki kau miee

iz-AnN عبداللطيف said...

MIE...tahniah...moga pasni dapat gegirl plak...tapi kalu boi lagi, wahh...jenuh ar ko nak berperang ek...ihiks...korang jangan doakan aku lagi ek...lum tiba masanya lagi...aku nak buh implan dulu...after 3 tahun baru difikirkan semula...

skang aku doakan moga rezeki tuk pijot terutamanya dan si tasya plak...mudahan.,,

Y@ZeD@ said...

tahniah emy...

bile la rezeki akak nk lekat lak nihh!! bakk sini turun ilmu skit!

.:fyzz:. said...

kecoh hari jumaat hari tuh si izan kol aku kata hg peknen semula memula ingt izan saja whut 'panggilan hangit ' ke apa nk kenakan aku..pastu dh izan ckp beria2 je kan..aku pun percaya la..nih dh tgk entry ko nih kira 100% percaya la..tahniah emie..murah rezeki..hg la paling advance antara geng2 kita...aku still anak tunggal..hembus2 aku gak yer..bak kata echa heheh

{ e'mie } said...

kawan2 yang aku sayangi..terima kasih bebanyak kerana menyokong aku..semoga doa korang menjadi nyata untuk aku...

echa-> aku doakan ko sambung plak lepas aku...

pijot-> hang pun aku hembus2 biar sekali ngan echa...

nogha-> aku tak rancang nak awal, tapi dah rezeki, aku ambik..tuhan tu lebih tau apa akan terjadi n kebaikan untuk aku...aku redha..n aku sangat hepi...

asha-> jom join aku tau..aku akan pastikan buat senaman ko tu..jimat wang, tenaga n masa..kihkih...

akak-> saya akan cari sapa2 yang sudi untuk menimang cahaya mata lagi...saya akan jampi biar sama2 pregnant macam saya..kihkih..

izan-> tq coz ambik berat sangat pasal kengkawan..heheh..at least sumer orang tau dah...walhal mula2 zidah yang dapat hidu..itu orang memang tak bley sorok2 dari dier tau..

lin_cute said...

alhamdulillah...akhirnya ko umumkan jua...ye ar aku nak umumkan tak sedap ar plak kan...biar tuan badan sendiri bg tau berita gumbira ni...pe2 pun...tahniah dari aku sefamili....

::Mamalyna:: said...

tahniah emi...moga dapat gurl..