Wednesday, February 10, 2010

prgram aper plak kali ni?...ish...

salam n kembali bersua setelah lama aku menyepi..bukan aper..aku sibuk skit...macam2 hal..hal keje, hal personal, hal bisness..sumer ader lah...so, sori..ni kembali bersiaran yer..

mesti korang tertanya2 program aper lak kali ni aku nak buat or citer..actually aku minta tolong korang jugak sebarkan program yang aku buat ni..

program ni khas untuk pelajaran anak, ibu bapa yang sibuk, tak tau nak antar tuisyen kat mana, yuran mahal, anak2 penat, anak2 minat komputer n latih tubi yang berkesan untuk anak2...

meh ler aku citer skit pasal Score A..program ni namanyer Score A...

bagi ibu bapa yang mementingkan pelajaran anak2 n masa bersama anak2...inilah jawapan paling tepat..langganlah Score A...ada set percubaan untuk tempoh 6 bulan..bley dapatkan dari aku...

bayangkan yer..sekiranya korang ambik pek percubaan ni dengan harga RM596 untuk tempoh 6 bulan dan mempunyai 5 subjek (UPSR) n 7 subjek teras (PMR)..aku cuba bahagikan supaya korang nampak keuntungan untuk ambik program ni...

RM596 / 6 bulan / 2 orang anak guna percuma / 5 subjek = RM 9.90 satu subjek untuk sebulan...bley guna bila2 masa asalkan ada ajer masa kat rumah..tak kira siang ke malam bley guna program ni..

itu pakej percubaan..kalau ambik pakej penjimatan plak...RM1788 untuk 2 1/2 tahun n percuma untuk 10 anak, untuk 5 subjek (UPSR) n 7 subjek (PMR)..aku tolong kirakan yer..

RM1788 / 2 1/2 tahun / 2 orang anak (contoh) / 5 subjek (UPSR)..kira ngan aku yer..
= RM 5.96 sebulan untuk setiap subjek...bayangkan..murah kan!!!

dah lah murah...dalam program ni..macam2 ada..
1. soklan past year exam (mulai dari tahun 1993 hingga sekarang!!!)

2. soklan trial exam pun ader....dengan countdown timer pun disediakan bagi mendisplinkan pelajar seperti duduk didewan exam sebenar...

3. soklan by topic..yer lah..skang kan masih baru..anak2 pun masih belajar ditopik 1 or 2..so, kalau langgan skang..bley jugak anak2 belajar dengan topik2 dulu...

4. assessment paper pun ader...cara pembelajaran seperti game diinternet..memang seronok..selagi tak lepas level 1..tak bley ke level 2..soklan akan sentiasa bertukar..tidak akan mengulangi soklan yang sama...sungguh bagus kan..

5. e-dictionary pun ader..tak payah lah anak2 susah2 nak buka kamus nak cari perkataan yang tak difahami..disediakan dalam 3 bahasa..(chinese, english, melayu)..

6. e-report kad juga disediakan...mudah kan..ibu bapa walaupun sibuk bekeje..tapi masih bley menyemak keputusan anak2 hanya dengan login untuk ibu bapa dan report kad tersedia untuk ibu bapa yang ingin mengetahui sejauh mana mutu pelajaran anak2...

7. kalau tak percaya..bley buka laman web..www.scorea.com..bley pegi kat demo id..buka dengan login 82828...dan trylah dengan anak2 anda..pasti seronok..kerana kata2 motivasi juga disediakan...

8. langganlah untuk anak anda..anda tidak akan menyesal..bagi ibu bapa yang sukakan bisness...selain memberikan peluang untuk anak2 anda seronok membuat program score A..kita plak..bley seronok menjana pendapatan dengan score A..

Anak2 score A dan kita score RM..percayalah...

apa2 bley ym saya or sms saya...018-2259052...
ym: cheanoizz @ emel: chinozz808_gal@yahoo.com..

4 comments:

~aSHa~ said...

best jugak ni...tapi anaak aku tak sekolah lagi...

{ e'mie } said...

hehehe...takper anak ko tak sekolah pun..tolong cari yang anak sekolah ek..or yang nak bisness jugak macam aku...coz nanti bulan 7, akan ada subjek kemahiran hidup, pendidikan islam n sejarah...

dr ibrahim ahmad said...

ermmm. cam best. tapi kan nak masuk kena bayar 695 untuk 6 bulan je. kalau nak biz kena 1800. mana nak cari. pastu bukan semua nak beli plak tu. huhu

{ e'mie } said...

kenaper plak rm695...RM596 untuk 6 bulan...bisness memang macam tu...tak semua nak beli..dan tak semua pentingkan pelajaran anak...tudung berkarung2 bley beli..barang kemas sanggup beli bayar bulan..tapi untuk anak..berkira...tapi nak anak pandai..awal2 dah give up..susah lah..terpulang pada individu itu sendiri...mana2 bisness pun tajul..akan ada risiko nyer..cuma yang ni bisness education...