Thursday, March 11, 2010

KENAPER!!!!

aku tak tau apa nak diucapkan n dikatakan dalam entry aku kali ni..tapi itulah dunia..aku memang pelik dengan dunia skang...tapi kan gha...tetiba ada nama ko..cik geli oii..aku sokong kata2 ko tuh..x husband deq noj memang penyayang..aku pun penah tengok dier peluk kuyin..sentiasa memeluk si kecil kuyin..bila kuyin berlari..dier akan kejar n dakap kuyin sekemas2nya..aku dapat rasakan kat situ..betapa dier menghargai zuriat dier..aku tak salahkan x deq noj kat sini...

psstt..aku pun macam penah tengok ini makcik lah...noj..dier keje aper...memang familiar..anak2 dier pun macam aku penah tengok..maklumlah, aku ni mengandung..ingatan tak berapa nak kuat..takper noj..aku akan doakan semua yang terbaik untuk ko n kuyin...

1 comment:

amie said...

tu ar pasal emy.. selama ni aku jd silent reader blog korang je.. tp bila kes nojah ni.. aku t'panggil jd org yg emo bg komen.. aku rasa mmg kena manderam arr..
xkan arr seorg yg penyayang.. dlm sekejap waktu je bleh b'ubah kan..? lain arr dri awal2 lg mmg ngan anak tak rapat.. klau dia xyang si isteri pun.. xkan ngan anak skali..