Thursday, April 22, 2010

aku teringin sangat nak makan buah ni...

aku nak sangat makan buah niiii...sila buka blog ni...aku nak sangat..tolong..kat sini takder orang kenal buah tu..kesian aku..aku pun nak buah ni..kalau ada sesapa kenal tolong lah pos kat aku..tolong....

3 comments:

..nOj rawK.. said...

buah tu aku rase kt tempat kte ni mmg xde la wei. xpenah jumpe pun

{ e'mie } said...

tolong lah..aku nak sangat..uhukksss..laki aku duk gelak ajer dengar nama buah tu..aku panggil buah katak puru..dier gelak...tak penah dengar katanya..

~aSHa~ said...

buah apa...kena pg link tu dan balik sini?