Monday, April 26, 2010

jom layan gambo jer lah








ni serba sedikit gambo syakirin masa dier dah botak..kihkihkih..nak tengok gambo dier tengah botak..tak silap aku umur 5 bulan...kat atas tu gambo masa kat perak..buat kenduri sunat anak sedara aku..sekali jalan ler ngan cukur jambul anak aku..cukur jambul tu tak beria sangat ler..just orang kata..jgn tak cukur..hehehehe..bajet kurang kan..so, bersederhana lah dalam setiap apa yang nak dibuat...

6 comments:

~aSHa~ said...

comey adik senyum lepas cukur

{ e'mie } said...

ko tau zidah, sampai skang rambut dier kurang...kihkihkih..

.:fyzz:. said...

ZIDAH..adik per lagi..abang ngah dh la heheh..nih gambaq masa baby2 la yer..skang abg ngah dh baper bulan emie?

lin_cute said...

waktu dia sengih semacam tu...mesti ada orang sergah dia....suka benor nampaknye....kiut gitu....hehe

..nOj rawK.. said...

a ah aku pun geli ati tgk dia sengih tu. hehehe. x sangka sekecil ini dh jadik abg ngah. hehehe

ummiaisyah said...

geram jer tgk baby..cute sgt