Wednesday, June 2, 2010

melaka....

ok..ni jerlah gambo yang bley di upload kan kat blog aku ni..yang lelain tak bley..aku pun tak tau kenaper..ni gambo masa nikah ayah sedara aku..yakni adik bongsu ayah aku..(lelaki yer)..belah pompuan orang melaka..masa ni bulan dua..14.2.2010 tarikh keramat perkahwinan ni..yang mengingatkan juga kepada tarikh arwah tokwan aku meninggalkan aku..yakni 14.2.2007..semoga kedua2nya bahagia...aku lambat upload gambo ni coz baru ni ler nak ader masa skit...layan jer lah gambo2 tuh yer..ada lagi ni...tungguuuuu

3 comments:

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

baper dah umur pak sedara ko ni weii...muda lagi ker???

..nOj.. said...

ni ko pg taun 2007 aritu ke emi? heheh

{ e'mie } said...

izan, umur pak sedara aku ialah 47 tahun..dah pompuan tu..25 tahun..
noj, aku pegi tahun 2010 lah..ish ko nih..nak kena ni..aku rasa aku dah tulis tahun kat situ..