Wednesday, August 4, 2010

izan, pijot, noj, zidah, nogha n sumer lah...

baik korang suggestkan nama anak untuk aku..lelaki n pompuan...aku nak mula ngan m akhir pun ngan m..tapi tengah2 tak kisah..macam airol, mam, syakirin, msm..tolong yer....kalau tak aku bandkan blog pijot..kahkahkahkahkah...

8 comments:

.:fyzz:. said...

hahah..awat blog aku yg kena banned nnti wey..hehe..ok ok..nnti kami akan cuba fikirkan..mukhriz muhaimin ok tak emie..tapi makna aku tatau la..kena tanya izan..hehe

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

1. muhammad Nukman Muammar

2. Muhammad Isyraf Muhaimin

3. Muhammad Qayyum Mujahid

cukuplah tiga kut..ko match sendiri la..hehehe...

..nOj.. said...

kenapa korang ni bg nama boy ni. emi bakal dpt boy yg ke3 ke? aneh betul disitu

.:fyzz:. said...

hahahah yer tak yer nojah kan..aku pun dpt rasakan cam tuh gak...nih mengundang spekulasi nih..cepat emie..ko jwb emie..adakah 3 series boy

~aSHa~ said...

mdm? ehehheheeh

myrissa dania maria

Mohd danial muqri

{ e'mie } said...

fyzz->laki aku tak suka nama muhaimin tu..mukhriz dah sama ngan sepupu aku..

izan-> aku suka nama nukman n isyraf tu..macam best sangat...aku akan proceed..tq..

noj-> betul kata ko tu noj..aku pun pelik..kenaper takder cadangan untuk gal..uhukksss...

zidah-> best giler myrissa tu..aku suka...apa maksud dier zidah..aku ingat nak isi myrissa auni muazlin lah..ok tak?...nanti aku bincang ngan suami aku yer...

*Miss Geli^ said...

mohd Iman Mumayyiz

{ e'mie } said...

itu jer ker gha..makna takder ker..ish ko nih...nak kena nih..