Thursday, February 12, 2009

DAH SAH...

alhamdulillah kawan2...aku baru selesai dari pregnancy test...dah confirm..aku pregnant...dah 5 minggu..insyaAllah..bulan 10 due..mungkin 8.10.2009..aku punya besday 26.10...ermm..ada teman jugak..hehehe...

9 comments:

.:Iz-aNn (",):. said...

wah mie...tahniah2...rezeki ko...pasni jangan makan jamu2 itu seme...tinggalkan dulu ek...hehehe...sukanya aku....aku tumpang gembira tau...

umi airol.. said...

a'ah..aku akan tinggal semua jamu2 tuh..aku terlalu gumbira lah plak..tak tau kenaper..mungkin baru bincang2 ngan somi..tetiba berita gumbira ini menjengah aku...terima kasih...

*Miss Geli^ said...

tahniahh mieeeee......rejeki nih..

.:fyzz:. said...

tahniah la emie wey..tumpang sonok la aku dpt anak menakan baru atau bhasa setanded nyer anak buah...bulan pat nih izan bulan 10 nih ko lak heheh best2....pepun take care taw..

~aSHa~ said...

aler ko tu pijot...tumpang sonok org je...pia nak gak sonok2....
ha bersalin pada 6 oktober tau...nantik keluar jelita mcm aku...kalo lari dari tarikh tu..tak jelita tau...

.:Iz-aNn (",):. said...

cehh...nak gak suh beranak tarikh lahir dia tu...huh

.:fyzz:. said...

hahahaha yer la tuh hg jidah..yer yer la..tahun dpn la nampak gayanya klau thn nih tkdak rejeki kak pia dpt adik.huhu yer la antie jidah jelita..oit..sonokkan ko dh ada dua bb...lin ada dua dh..izan pun sama...midot pun..dn emie...tuan punya blog nih la..aku jek blom..doakan aku yer dpt Syahmin AMar bin Shuhaiful Anuar..

.:Iz-aNn (",):. said...

aku tengah berdoa la ni...mudahan...

umi airol.. said...

aku pun tengah berdoa ni..lepas ni biar pijot plak yang menjengah perut tuh..hehehe...aku dijangka 8.10..tapi aku rasa 26.10 kot..hehehe..