Thursday, December 10, 2009

gambo sendiri kat opis...

ini kawan pejabat aku..adik lagi ni..tapi dah 25 tahun..single but available yer..
ni kira timb menteri kewangan lah ni..kihkih..(psstt..perhatikan perut aku yang buncit tu..ada apa2 petua nak bagi kempis skit tak?)
ceh..rajinlah ni..update jadual bosss..
jelitalah ni konon..hehehe..nak ganti zidah lak ni...
ya Allah, nampak sangat aku duk ym orang ajer masa keje...kantoi..
layan ajer lah gambo2 ni yer..nanti aku citer pasal balik perak lah yer..





3 comments:

~aSHa~ said...

bab kempis perut..aku fail....

bab jelita tu..ko tak leh amik title tu...nti kena saman engkar..muahahahaha....

lin_cute said...

mie...ko still slim melim ar...jeles aku....antara kekawan kita...aku jer yang semakin kembang semangkuk....uuuhaaaa nak kurus gak........tolong...

.:~e'mie~:. said...

asha--> takper, dulu ko jelita..aku tetap ngan comel ajer...

lin--> aku slim diluar..kahkah, buncit di dalam..uhukss..takper lin, izan ader teman ko..hehehe..nak buat macam mana kan lin, kita ni dah beranak pinak memang macam tu lah lin..kalau ader duit lebih ajer lah skit baru bley nak pegi slim world ker aper ker..tul tak?