Thursday, December 10, 2009

gambo untuk arini kat opis

saja ambik gambo mata aku ni..nak tunjuk jugak..muka aku ni jeragat ker taik lalat..ermmm..musykil aku ni..sapa nak jawab...


layanlah gambo2 aku ni sat...


lupa letak gambo...ni gambo masa baru ader elektrik..
takder keje lah ni..excited sangat dah ader letrik kan..
ni masa komputer tak leh guna..duk lepak baca surat khabar n main sms ngan cik somi..hehehe..





3 comments:

..nOj.. said...

nape xde api wei... sbb tahik tu ke? yuckkk geli plak aku baca cite ko kt bwh ni... siot itu pun nk cite

~aSHa~ said...

gambo dekat tu nak bitau pasal kontek lens kaler tu ke?

takde pung gemuk..menten...good

.:~e'mie~:. said...

noj--> aku rasa tahi tu yang taknak pegi sebab takder lampu..dier tak nampak jalan kuar..

asha--> konteks lense aku tuh dari tahun lepas lagi dah..nak xpired dah..kena ganti baru...