Thursday, December 10, 2009

takder api kat opis...

pada hari ini yakni 10.12.2009..aku datang opis berlari2 kuda ke tingkat 2 opis aku dengan tangga..maknanyer aku lari laju lah nak kejar punch card..rupa2nya takder elektrik kat opis aku..hampeh..dah lah tu komputer n phone pun takleh guna...patutlah petang semalam ader sejenis bau bangkai kat opis aku ni..busuk melantun..frustlah aku kan..mana tak nyer..tak bley lah nak buat rutin harian melihat blog aku n kengkawan...nak jadi pemblogger yang tegar jauh sekali lah aku..yang penting ym...tak bley nak ym kawan2..ish..frust tul..kul 12 baru ader eletrik..

sebelum ader elektrik tadi, aku nak citer lah...
aku gi toilet nak wiwi lah kan..sekali ngan nak berus gigi...pastu yang cilakak nyer, aku baru angkat kain nak wiwi..ternampaklah balak lempung yang dah kembang2 n nak reput kat dalam lubang jamban tu...beruk betul..naik kembang tekak aku..ngan kehitamannyer warna dier...eeee..geramnyer aku...yang peliknyer, aku bley intai lak benda alah tu coz terpaksa, nak flush kan..sib baik tak berbau tau...memang pengotor ler sapa yang punyer keje tu..

tapi setelah disoal siasat..akhirnya aku dapat tangkap jugak orang yang bertanggungjawab tidak memflushkan **ik itu...setelah dier mengaku n menceritakan babak2 yang cemas tu..barulah aku tau bahawa **ik itu tidak mengikut aliran air yang deras masuk ke dalam lubang..aiyakkkkss..len kali sebelum kuar dari tandas pastikan tengok ke belakang....faham...

No comments: