Wednesday, December 9, 2009

hadiah besday...

meh ler korang2 kat luar sana or kat dalam sini...bagi pendapat kat aku...

alkisahnyer...terlalu sedih coz jam tangan cik somi dah rosak..actually jam tu adalah hadiah dari arwah tokwan aku (terlalu sayang tokwan) yang dah meninggal 3 tahun kepada aku untuk dijadikan hantaran kawin buat si somi tercinta...jam tu telah berusia 5 tahun...dah takder warranty..jenama apatah, aku lupa, american idol ker american polo ntah...

nak dijadikan citer, aku tak bagi cik somi membeli jam kerana kononnyer aku nak belikan jam sebagai hadiah harijadi cik somi..maknanyer somi aku dah tau ler hadiah dier nanti adalah berupa seutas jam tangan...pernah sekali dier tunjuk kat aku jam jenama 'tag haivier' tak retilah aku nak eja..macam sebutan harrier ajer...aku agak mesti mahal, takder ker jenama tu kat chowkit road ker...petaling street ker...ada tak sesapa pernah terjumpa ini jenama jam kat kedai2 murah skit...tolong bagi tau aku...

or bagi pendapat kat aku patut ker aku bagi jam tangan or aku bagi perfume, coz asyik guna perfume aku ajer pagi2...alang2 sebut pasal perfume..aku promote lah kat korang..aku jual perfume botol selek (dalam 10 ml) rm40, bau memang long lasting...macam ori...kalau minat bagi tau aku..aku bley antarkan kat korang..rm40 tu tak termasuk kos penghantaran tau...hehehe....

2 comments:

..nOj.. said...

emi weh... tag heur la ceh... aku tau kt mane ko nk beli jam tgn berjenama jenama camni tp x mahal... rasenye aritu aku ade tertengok kt paso mlm taman tas tu... mcm ori tp x ori la of kos... rege dia pun xde la mahal sgt dlm 100 camtu je... cuba la ko tgk... lawo... (aku ade berkenan ngan satu jam guess aritu, tp dh ade jam, watpe nk beli jam lg kan membazir)

~ umie_muaz~ said...

ooo yer ker...minta2 lah ader kan, aku servey nanti...tq yer..tapi harap2 lah kan, somi aku tak ikut aku pg pasar malam...somi aku slalu ikut aku kemana ajer aku pegi..tak leh renggang..macam mana? aduihai...