Monday, July 19, 2010

hepi besday abang eyoi...


ni gambo besday abang eyoi masa dier masuk 1 tahun..cepat betul masa berlalu..tak sangka aku, abang eyoi dah masuk 4 tahun ari ni...alhamdulillah...umi bangga melahirkan abang eyoi...umi sentiasa dan akan terus mendoakan kesihatan abang eyoi dan semoga abang eyoi menjadi anak yang soleh serta pandai menjaga diri...malam tadi dier teringat masa besday dier umur setahun..ni lah dier gambonyer..aku uploadkan..bukan aper, aku tak buat lagi majlis besday dier...dier minta basikal..uhukkss..umi dapat gaji ni nanti umi belikan yer..dah lama betul anak umi ni minta basikal...apa2 pun umi sayang sangat abang eyoi n adik kirin...

6 comments:

..nOj.. said...

hepi besday abg eyoi. moga menjadi anak yg soleh ye. dan menjadi contoh yang terbaik kepada adik adik.

wei emi, aku ingat nk pg umh ko petang smlm. saje la lepak2. tgh siap2 tetiba ujan plak, terus cancel

::Mamalyna:: said...

hepi besday abang eyoi... pehni jaga adik sorang lagi, heheh

~aSHa~ said...

hepi besday abg eyoi...jadi abg yg baik ye...

{ e'mie } said...

noj->lor kenaper tak datang ajer..aku ader tercongok kat umah..laki aku ajer tido..penat sangat balik dari seremban..pastu kena masak lak...kesian dier...

mamalyna-> aku antar dier ke sekolah dah tahun depan..takut dier tension jaga adik2 kat umah..kesian dier...

asha-> tq yer..nanti aku pesan kat abang eyoi...suh jadi anak yang soleh..amin...

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

epi besday abang eyoi...tahun ni nak dapat adik lagi kan...

{ e'mie } said...

uhukkss..kesian anak aku zan..uwaaa...